updated_cart_totals added_to_cart removed_from_cart wc_fragment_refresh

Telesna vadba

By 27. 12. 2018 31 januarja, 2019 Nasveti

Redna telesna vadba je bistvenega pomena za zdrav način življenja. Še posebej pomembna je na prehodu v menopavzo in po njej, saj pripomore k preprečevanju, olajšanju in obvladanju kroničnih bolezni, povezanih s pomanjkanjem estrogena in staranjem. Ženska naj izbere vadbo, ki ji je v veselje in jo najlažje vključi v vsakdanje življenje. Z gibanjem požene kri v vse dele telesa, jih napolni s kisikom in odplakne odpadne snovi.

Vadba naj vključuje:

  • aerobno fizično aktivnost, na primer tek, hitro hojo, plavanje, kolesarjenje;
  • vaje za moč, na primer z utežmi in elastičnimi trakovi;
  • raztezne vaje, na primer pilates ali jogo.

Z vadbo se izboljša splošna kondicija telesa in zmanjšajo obolenja, kot so srčno-žilne bolezni, sladkorna bolezen, osteoporoza, visok krvni tlak, rakava obolenja in debelost. Izboljšata se gibljivost in prožnost mišic ter ohrani gibljivost sklepov. Z vadbo se sproščajo vsakodnevne napetosti in stres ter zmanjšata depresija in anksioznost. Izboljša se razpoloženje, okrepita se samozavest in pozitivna samopodoba.