Splošni pogoji spletne trgovine MenoDea so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino MenoDea (v nadaljevanju tudi MenoDea) upravlja podjetje Almadea d.o.o., Martinova ulica 67, 1000 Ljubljana, matična številka: 8505721000, davčna številka: SI20765550, ki je tudi ponudnik izdelkov elektronskega poslovanja (v nadaljevanju tudi Almadea).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine MenoDea, pravice in obveznosti uporabnika ter trgovine in urejajo poslovni odnos med Almadeo d.o.o. in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja Almadea d.o.o.

Dostopnost informacij

Almadea d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Almadea d.o.o. (ime in sedež podjetja, matično številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronsko pošto, telefon),
  • bistvene lastnosti produktov,
  • dostopnost produkta, ki je v ponudbi na spletnem mestu in naj bi bil dostopen v razumljivem roku,
  • pogoje dostave produktov (in način, kraj ter rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Almadeo d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini MenoDea sklenjena v trenutku, ko Almadea pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za Almadeo kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Almadee.

Načini plačila

Almadea omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu. Naročene izdelke vam v roku 1–3 delovnih dni pošljemo prek kurirja na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. Točno kupnino poravnate ob prevzemu pošiljke z gotovino ali kreditno/debetno kartico,
  • z nakazilom na račun podjetja Almadea d.o.o. po ponudbi/predračunu. Če želite kupnino plačati po predračunu, to izberite ob naročilu ali nam pišite na narocila@almadea.eu

in poslali vam bomo predračun. Ko bo kupnina vidna na našem računu, vam v roku 1–3 dni pošljemo izdelek na vaš naslov.

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na sledeče podatke:

Almadea d.o.o.

Martinova ulica 67

1000 Ljubljana

IBAN: SI56 6100 0002 2911 650

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje Sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1234). V polju Koda namena lahko izberete OTHR.

Izdaja računa

Almadea d.o.o. po dostavi naročenih produktov pošlje kupcu tudi račun, in sicer v formatu .pdf na elektronski naslov kupca. V primeru prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene produkte ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 385 118 ali po elektronskem naslovu na naslov narocila@almadea.eu. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, kupec zavrne pošiljko dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema produktov brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo produkt za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema produkta sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema produktov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov prodajalca na narocila@almadea.eu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik vrne prejeti produkt po pošti na naslov podjetja: Almadea d.o.o. Martinov ulica 67, 1000 Ljubljana. Vrnitev prejetih produktov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora produkte vrniti prodajalcu nepoškodovane, neuporabljene, v originalni in neodprti embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je produkt uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Priložena morata biti originalen račun in transakcijski račun pošiljatelja (številka in enota banke) za morebitno vračilo kupnine.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila produktov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Produkte je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Stvarna napaka

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kot stvarna napaka se šteje, da:

  • produkt nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,
  • produkt nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • produkt nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil produkt, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se uveljavi stvarno napako?

V primeru stvarne napake nas kontaktirajte na info@almadea.eu ali pokličite na +386 31 385 118

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije in Evrope je GLS, vendar si Almadea pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko bolj učinkovito izpolnila naročilo.

Naročene produkte vam bomo poslali v roku 1–3 delovnih dni po naročilu na naveden naslov. Poštnina za dostavo po Sloveniji za en zavoj znaša 3,50 EUR. Dostavo produktov izvedemo na naslov, ki ga navedete za dostavo. Prav tako navedite mobilno številko, na kateri ste dosegljivi, da vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami za predviden čas dostave.

Po vaši želji se paket lahko dostavi v Paketomat.

Varnost

Almadea uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Almadea d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Almadea d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Almadejina oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Almadea bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Ocene, mnenja in priporočila

Ocene, mnenja in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Almadea omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Almadea pregleda. Almadea ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakor koli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Almadee ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe svojega mnenja ali komentarja in Almadea dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Almadea ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Almadeo, Matejko Štempelj, s. p.

Omejitev odgovornosti

Almadea se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Almadea ne odgovarja za vsebino mnenj o produktih, ki jih napišejo obiskovalci. Almadea pregleda mnenja pred objavo in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Almadea ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih produkta in napaka v ceni.

Pritožbe in spori

Almadea spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Almadeo lahko poveže telefonsko na številko 031 385118 ali po elektronski pošti na narocila@almadea.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Almadea se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Almadea prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Almadee le-ta ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Želimo vam obilo dobrega počutja z nakupi produktov MenoDea.

 

Osebna izkaznica:

Almadea d.o.o.

Martinova ulica 67

1000 Ljubljana, Slovenja

Davčna številka: SI20765550

Kontaktna oseba:

Dr. Mateja Štempelj

Telefon: +386 31 385 118

e-mail: mateja.stempelj@almadea.eu

Pogoji veljajo od 2.11. 2019.