updated_cart_totals added_to_cart removed_from_cart wc_fragment_refresh

Čudovit izgled in krasno počutje: 7 preprostih načinov

By 28. 05. 2020 Nasveti
Čudovit izgled in krasno počutje

Obstaja veliko preprostih načinov, ki jih lahko vsak dan naredimo za čudovit izgled, krasno počutje in življenje, ki nas osrečuje:

Poiščimo svoj osebni slog oblačenja

Oblačila vplivajo na naše počutje in na našo samozavest. Oblačila so del neverbalne komunikacije. Še posebej pomembne so barve oblačil, saj vplivajo na naše razpoloženje. Tudi v zrelih letih lahko nosimo živahne barve. Nošenje oblačil v barvi, v kateri se dobro počutimo, nam poveča vibracijsko energijo.

Poskrbimo za svojo kožo

Izgled kože je odraz našega zdravja. Na izgled kože vpliva stres, prehrana, spanec, strupi iz okolja, hormoni, bolezni, zdravila. S preprostimi stvarmi lahko poskrbimo za bolj zdravo, mlajšo in lepšo kožo.

Zvečer si očistimo ličila. Spanje z ličili kožo izpostavi prostim radikalom, ki razgrajuje kolagen v koži. Poleg tega ličila poram v koži ne dovolijo dihati in dehidrirajo kožo. Uporabljamo vlažilno kremo za obraz in vrat. Poskrbimo za lepotni spanec.

Zdrava prehrana in telovadba

To kar jemo se kaže na naših obrazih. Ni treba, da se odrečemo hrani, ki jo imamo radi, vendar je zmernost ključna. Jejmo veliko sadja in zelenjave. Ne pozabimo na zdrave maščobe, ki jih vsebujejo mandlji, losos, avokado in olivno olje. Zmanjšajmo vnos predelane hrane in alkohola. S telesno vadbo povečamo pretok krvi v telesu, telo očistimo toksinov in koža dobi zdrav videz. Seveda ne smemo pozabiti na pitje vode.

Uživajmo kakovostne prehranske dodatke

Z uravnoteženo prehrano dobimo vse potrebne vitamine in minerale. Ker je pogosto težko zagotoviti uravnoteženo prehrano in optimalen vnos vitaminov in mineralov se s prehranskimi dodatki počutimo in izgledamo bolje. Posebej koristen je B kompleks za kožo, lase in nohte. Probiotiki za prebavo, kožo in splošno zdravje. Kolagen izboljša elastičnost kože. Seveda pa v menopavzi ne gre pozabiti na vitamin D.

Poskrbimo za pričesko

V srednjih letih se spremeni tekstura in barva las. Na lase vplivajo tudi hormoni, prehrana in splošno zdravstveno stanje. Na srečo lahko sami veliko naredimo za zdrave in lepe lase. Poskrbimo za pričesko, ki se prilega spremenjeni teksturi las. Kadar opazimo, da so lasje po barvanju poškodovani, se odločimo za naravne barve ali prenehajmo z barvanjem. Izpadanje las in suha koža je lahko povezana tudi s pomanjkanjem joda.

Negujmo noge in stopala

Naj bodo naša stopala lepo urejena. Vzemimo si čas in noge namočimo v toplo kopel, ki bo naše noge sprostila in omehčala trdo kožo in kurja očesa. Po kopeli odstranimo staro in zatrdelo kožo in noge namažimo z balzamom. Oblikujmo nohte in jih olepšajmo z lakom. Naj bo naša obutev lepa in čista.

Imejmo radi sebe

Vzpostavimo stik s seboj in  ljubeč odnos do sebe. Ko imamo radi sebe, vse v življenju teče.

Obrnimo se vase in spoznajmo, kje so naše močne točke, naši darovi in talenti. Delajmo stvari, ob katerih se dobro počutimo. Ugotovimo katere aktivnosti nas polnijo, ob katerih se počutim edinstveno, in počnimo vedno več tega. Ko delam stvari, v katerih uživamo, izžarevamo svojo notranjo lepoto. Praznujmo naše dosežke, ne čakajmo na pohvale in potrditev drugih.

Ne primerjajmo se z drugimi in ne imejmo občutka manjvrednosti, zaupajmo svojim sposobnostim. Sprejmimo življenje in si prizadevajmo doživljati lepo in radostno plat življenja, kolikor je mogoče. Ko imamo radi sebe, ko upoštevamo svoje potrebe in smo zadovoljni z življenjem, imamo radi tudi druge ljudi. Takrat upoštevamo druge ljudi, se jim prilagajamo in z njimi sodelujemo na enakopraven način.

Avtorica: dr. Mateja Štempelj